C# základní
Úvod
- Programování objektové, event driven a visuální
- Základna nových vývojových prostředků - .NET Framework (Common Language Runtime, Base Class Library, namespaces ...)
- Assemblies, Namespaces
Seznámení s vývojovým prostředím, první program
- Visuální výstavba programu
- Práce s Windows Forms, vytváření jednoduché aplikace
- Vytváření uživatelského interface pomocí základních controls (TextBox, Label, Button a další)
- Úpravy a formátování (Smart Tags, Refactoring, Snaplines, ...)
C# - základy jazyka
- Formát programu
- Definice proměnných a konstant
- Referenční a hodnotové typy
- Datové typy
- Pole a struktury
- Funkce, jejich struktura, definice a volání
- Výrazy a operátory
- Řídící, přiřazovací a další příkazy jazyka
Základy tvorby objektů
- Objektové programování - základní informace
- Encapsulation, Methods, Fields, Properties
- Tvorba tříd
- Overloading
- Definice property procedur
- Vytváření instancí - objektů
- Statické vlastnosti, metody, konstruktory a třídy
Inicializace a rušení objektů
- Konstruktory tříd
- Garbage Collector
Odvozování objektů
- Inheritance (dědičnost)
- Tvorba a používání interface
- Abstraktní třídy a metody
Polymorfismus
- Principy a využití
- virtual, override, new
Další možnosti objektového programování
- Třída object; boxing/unboxing
- Detaily ke třídě String; třída StringBuilder
- Aplikace, tvořená více assembly (komponenty)
Delegáty a událostní programování
- Delegates, kovariantní/kontravariantní delegáty
- Definování událostí (eventů)
- Používání eventů
- Definování událostí (eventů) ve standardním tvaru
Ladění (debugging)
- Ladící prostředky C#
Zpracování Run-Time Errors (Exceptions)
- Strukturované zpracování výjimek
- Exception Class, příkazy try, catch a finally
Základy práce se soubory
- Typy souborů
- Operace se soubory
- Operace s adresáři
Click Once instalace
- Vytvoření instalace pro Click Once